Zuid-Amerika - Reisverslagen van Claire Kayser - WaarBenJij.nu Zuid-Amerika - Reisverslagen van Claire Kayser - WaarBenJij.nu
Zuid-Amerika

Voor 5 maanden maak ik een reis door Zuid-Amerika. Van Peru naar Bolivia, naar Argentinie en als eindbestemming Brazilie. Mijn reis begint met een kleine 2maanden vrijwilligerswerk in Cuzco op de school Aldea Yanapay. Ik verblijf in een guesthouse/hostel wat ook van Yanapay is. Hoe ik daarna mijn reis voort zal zetten is nog een groot raadsel!

Recente Reisverslagen:

30 April 2014

afscheid van Cusco

13 April 2014

the emotional Dutchies

07 April 2014

machu pizza

22 Februari 2014

chiquitita
Claire

Zuid-Amerika reis

Actief sinds 16 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2722

Voorgaande reizen:

03 Februari 2014 - 01 Juli 2014

Zuid-Amerika

Landen bezocht: